حجاب اسارت یا ازادی؟؟




























Blog l Profile l Archive l Email l Design by


چادر مشکی من....!

حجاب ارغوانی

 

 

اول از همه سلام ب دوستای گلم که اومدن ب وبم ایشالله که حال همتون خوب باشه

ببینم کی گفته حجاب اسارتی هست واسه ی ما خانوما؟

من کسی بودم که اصلا نگاه ب چادر نمیکردم ولی حالا کسی شدم که هرجاکه میخام برم

بدون چادر جایی نمیرم .

داستان از جایی شروع شد که نگاهای  بدی همرام بود وقتی که از خونه ب بیرون میرفتم 

خیلی خیلی بدجور نگام میکردن منم توجهی ب این نگاها نداشتم اما یه روز اومدم با خودم نشستمو فکر 

کردم دیگه واقعا خسته شوده بودم از این نگاهایی که باهوس همرام بودن خسته شده بودم از متلک هایی 

 که هرجا میرفتم همرام بود .

بالاخره با کمک یکی از دوستام تصمیم خودمو گرفتم که حجابمو رعایت کنم 

دوستای گلم  بهتون توصیه میکنم که تجربه ای که من کردم  شماهم تجربش کنید 

بهتون قول میدم تجربه ی شیرینی باشه.

وقتی که چادر می پوشم خیلی احساس راحتی میکنم نه نگاه هوس الودی پشتم هس 

نه متلکی نه مزاحمتی. 

ب 2 دلیل چادر میپوشم

1. بخاطر اون نگاها و........

2. بخاطر متفاوت بودن

فک کنم همه ی شما این تجربه رو داشته باشین که متفاوت بودن حس خوبیه

وقتی تویه کلاس درس نمرتون نسبت ب بقیه خوب میشه  مطمینم که حس خوبی دارین اعتماد بنفستون بیشتره 

و خیلی چیزای دیگه.

حجابی که من دارم اسارت نیست بچه ها . بی حجابی اسارتی بود که حالا با حجابی که دارم از این اسارت خلاص 

شدم .

باور کنید بی حجابی اسارتی هست که نگهبان این زندان اون نگاهای هوس الود مردهاست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 / 4 / 1398برچسب:,ساعت 12:52 AM توسط جادر| |


Design By : maku-basij

جاوا اسكریپت

ساعت